Головна » Психологічна служба
« 1 2

Участь психологічної служби у ІІІ фестивалі "Родина Fest".

Категорія: Психологічна служба | Переглядів: 249 | Дата: 15.05.2017
Участь психологічної служби у ІІІ фестивалі

14 травня в місті Коростені відбувся ІІІ фестиваль "Родина Fest". Психологічна служба закладів освіти та ГО "Інститут Місто" взяли активну учать у святкуванні. Сім'ям нашого міста та гостям були запропоновані цікаві майстер-класи та заходи від психологів, що сприяли популяризації цінностей інституту сім’ї та розбудови міцних та щасливих стосунків. ... Читать дальше »

Категорія: Психологічна служба | Переглядів: 301 | Дата: 09.10.2016
Засідання творчої групи та ШМП з використанням АРТ- терапевтичних технік
5 жовтня на базі НВК №12 психологічною службою ММК відділу освіти було організовано спільне засідання творчої групи та ШМП з використанням АРТ- терапевтичних технік на тему: «Методи АРТ-терапії в психологічній практиці. Трансформаційний тренінг. Сміливість бути собою…». ... Читать дальше »
Категорія: Психологічна служба | Переглядів: 316 | Дата: 06.06.2016
Участь психологічної служби відділу освіти у фестивалі «Родина FEST
  Сім'я міцна, якщо мить щастя повторюється багаторазово…
З нагоди Міжнародного дня сім’ї, за ініціативи міського голови, для збереження і примноження родинних традицій 4 червня 2016р. відбувся унікальний фестиваль «Родина FEST», який проходив у парку культури і відпочинку ім. Островського. ... Читать дальше »
Категорія: Психологічна служба | Переглядів: 328 | Дата: 11.04.2016
X фестиваль практичної психології «Оранжерея душі».

Чи є в світі людина  у якої немає душі, яка б не бажала бути щасливою, успішною, впевненою, життєрадісною, мати гарну сім’ю, гармонічно сприймати все навколо, мати щасливих і здорових дітей, оптимістично долати перешкоди, напевне, ви такої людини не знайдете! ... Читать дальше »

Категорія: Психологічна служба | Переглядів: 389 | Дата: 18.05.2015

Єдиний спосіб навчити особливих дітей 
– знайти сильні сторони!

 Тема семінару «Гіперактивна дитина» - дуже актуальна в наш час.
  Років п’ятнадцять тому це поняття практично не звучало в повсякденному житті. Тепер же воно у всіх на слуху. Чому? Чи не тому, що кількість таких дітей останнім десятиліттям помітно збільшилася, і це вже стає суспільно значущою проблемою?
 Так, ще кілька років тому в початкових класах гіперактивних дітей було по одному-два в класі, а зараз до цієї групи потрапляє вже близько 20–30% учнів. І цей відсоток, на жаль, постійно росте.  Дуже часто ми чуємо: «Гіперактивна дитина…  Як з нею важко працювати».  

Що рекомендувати батькам, як допомогти, які техніки та методи використовувати, враховуючи індивідуальні особливості кожної дитини. Гіперактивність:  патологія чи норма?

Психологам, педагогам і батькам необхідні знання про те, як краще організувати взаємодію з гіперактивною дитиною. Це допоможе компенсувати дітям емоційні та поведінкові порушення й повноцінно розвиватися та адаптуватися в соціумі.

14 квітня на базі КМГ №7 відбувся спільний практичний семінар міської психологічної служби та логопедів, дефектологів навчальних закладів міста на тему: «Гіперактивність, як одна з форм дезадаптованості дитини». 

Метою семінару стало забезпечення активної взаємодії психологів, соціальних педагогів, логопедів між собою, розширення знань по роботі з гіперактивними дітьми, ознайомлення з особливостями діагностування та корекції таких дітей. 

Під час роботи семінару методист Василенко Т.О. ознайомила учасників семінару з критеріями та ознаками гіперактивності , діагностичними критеріями DSM-III,IV,V; акцентувала увагу на використанні арт-терапії, тілесно-орієнтованої терапії з такою категорією дітей та провела майстер клас використовуючи елементи арт- терапії (кольоротерапії, ліплення та роботу з водою). Практичні психологи ЗОШ №2,3 Данюк Т.А. та ЗОШ №11 Журавльова Л.В. запропонували методи індивідуальної та групової роботи з гіперактивними дітьми, презентували індивідуальні корекційні програми. 
 
Важливою була інформація досвідченого дефектолога, логопеда Задворнової О.М. яка поділилася досвідом роботи логопедів, дефектологів, корекційних педагогів, ознайомила учасників семінару з особливостями діагностування рівня гіперактивності та емоційних порушень дітей шкільного віку. Психологічна служба КМГ№7 психолог Прокопчук С.В., соціальний педагог Поплавська Н.М. надали результати анкетування серед педагогів навчального закладу на тему: « Хто така гіперактивна дитина?».  

   Мета психологічної служи та всіх спеціалістів які працюють з особливими дітьми – зрозуміти, підтримати, допомогти! І від ставлення і підтримки таких дітей, родин де є такі діти, залежить наскільки ця дитина адаптується в соціумі, наскільки має шанс отримати розуміння і підтримку світу й знайти в ньому своє місце…

 


1-14 15-19