Робота з текстом як передумова формування комунікативної компетенції
Гурська Тетяна Петрівна, вчитель – методист української мови та літератури НВК «Школа-гімназія» №12 , м. Коростень

Соціокультурний компонент формування вміння вчитися як ключової компетентності навчання іноземній мові
Юрківська Ірина Василівна, вчитель англійської мови  навчально –виховного комплексу  «Школа-гімназія»№12, м.Коростень

Формування вміння вчитися як ключової компетентності засобами предметів гуманітарного циклу
З досвіду роботи вчителя вищої категорії    вчителя англійської мови НВК «Школа-гімназія» №12. м.Коростеня Юрківської І.В.

Трансформація проблеми вміння вчитись та її відображення в роботі з навчальним текстом на уроках іноземної мови
Юрківська Ірина Василівна, вчитель англійської мови  навчально –виховного комплексу  «Школа-гімназія»№12, м.Коростень

Комунікативні та культурологічні можливості роботи з текстом в рамках формування вміння вчитися
Гурська Тетяна Петрівна, вчитель – методист української мови та літератури НВК «Школа-гімназія» №12 , м. Коростень

 
Розробка уроків
Кількість населення України та її динаміка.  (9 кл.)
Лариса Анатоліївна Шелюк, учитель географії Коростенського міського колегіуму Житомирської області

Переваги та недоліки різних видів транспорту України. (9 кл.)
Людмила Іванівна Галицька, учитель географії Коростенського міського ліцею Житомирської області