Коростенської міської ради
Черняєва Світлана Володимирівна
Завідувач міського методичного кабінету
- Здійснює підбір і розстановку методичних кадрів (методистів, керівників міських методоб’єднань), забезпечує координацію їх роботи зі спеціалістами відділу освіти, в закладах освіти.
- Визначає функціональні обов’язки і ступінь відповідальності працівників методичного кабінету за їх виконанням.
- Бере участь в роботі колегії управління освіти міської ради.
- Керує роботою ради методичного кабінету, визначає зміст діяльності, забезпечує ефективність її функціонування./li>
- Готує і подає начальнику відділу освіти експертні матеріали для прийняття відповідних рішень з питань :
- організації навчально-методичного, кадрового забезпечення закладів освіти міста
- підвищення кваліфікації та змісту атестації педагогічних працівників.
- Організовує систематичне вивчення умов розвитку вихованців дошкільних і позашкільних закладів та рівень знань, умінь і навичок учнів загальноосвітніх закладів освіти у відповідності до державних освітніх стандартів.
- Координує роботу міських методичних об’єднань:
- Надає допомогу в розробці тематики засідань, виборі форм та методів проведення методичної роботи з учителями.
- Проводить консультації для голів методичних об’єднань з проблем теорії та методики викладання навчального предмета.
- Проводить консультації з питань впровадження в роботу методичних об’єднань результатів дослідження актуальних психолого-педагогічних проблем.
- Здійснює прямі і зворотні зв’язки з внутрішньошкільними методичними об’єднаннями.
- Узагальнює пропозиції шкіл з підготовки і перепідготовки кадрів усіх категорій, забезпечує контроль за їх навчанням, розробляє і вносить пропозиції щодо поліпшення цієї роботи.
- Узагальнює і вносить пропозиції щодо поліпшення форм і змісту проведення конференцій, семінарів працівників освіти міста, в тому числі директорів і заступників директорів шкіл з науково-методичної, навчально-виховної і виховної роботи.
- Здійснює і забезпечує зв’язок з Житомирським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти.
- Забезпечує організацію проведення оглядів навчальних кабінетів, предметних олімпіад, конкурсу „Учитель року”, „Вихователь року”, узагальнює їх підсумки.
- Забезпечує оснащення методичного кабінету необхідним обладнанням, наочними посібниками, технічними засобами, раціональне використання бюджетних асигнувань.
- Забезпечує необхідну методичну роботу щодо проведення атестації педагогічних кадрів, готує пропозиції.
- Відповідає за організацію і проведення представницьких педагогічних заходів: педагогічних виставок, творчих звітів, конкурсів, науково-практичних конференцій, педагогічних читань тощо.
- Організовує розробку, апробацію і поширення навчально-методичних матеріалів.
- Надає консультативну допомогу із загальних питань організації методичної роботи керівникам освітніх установ.
- Виконує разові доручення начальника управління освіти.
- Звітує перед начальником відділу освіти щодо виконання плану роботи на тиждень, місяць, рік.
Поліщук Оксана Вікторівна
Методист МК
- Визначає мету та основні напрями роботи з учителями початкових класів, вихователями ГПД, планує методичну роботу на основі діагностичних даних про фаховий рівень педагогів.
- Вивчає якісний склад учителів початкових класів, вихователів ГПД; вносить пропозиції щодо підвищення їх професійної і педагогічної майстерності, здійснює заходи і сприяє їх підготовці та перепідготовці.
- Організовує і керує експериментальною роботою вчителів щодо впровадження інноваційних психолого-педагогічних ідей, методів та технологій навчання.
- Консультує вчителів, вихователів з питань модернізації змісту, методів та форм викладання навчальних предметів у початкових класах, ГПД.
- Консультує вчителів з питань розробки альтернативних програм з навчальних предметів, у разі необхідності – бере участь у їх розробці.
- Вивчає рівень навчальних досягнень та стан викладання предметів у початковій школі, організує проведення контрольних зрізів знань учнів, аналізує їх, готує проекти наказів з цих питань.
- Розробляє методичні рекомендації щодо поліпшення стану викладання навчальних предметів у початковій школі, ГПД (на основі аналізу результатів вивчення), проводить індивідуальні та групові консультації з питань викладання навчальних предметів.
- Розробляє зміст, форми і методи підвищення кваліфікації учителів початкових класів; організовує роботу міського методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів ГПД, творчих груп, школи передового педагогічного досвіду, школи молодого вчителя.
- Надає допомогу вчителям, які атестуються у поточному навчальному році.
- Надає допомогу молодим учителям у поглибленні знань теорії та методики викладання навчальних предметів у початковій школі, виробленні навичок і умінь управляти навчально-пізнавальною діяльністю учнів.
- Здійснює організацію конкурсів фахової майстерності.
- Вивчає, узагальнює та поширює педагогічний досвід, заносить його до картотеки, готує разом з учителями буклети на інші матеріали.
- Організовує роботу щодо створення навчальних кабінетів початкових класів відповідно до Положення про навчальні кабінети ЗНЗ та надає пропозиції щодо відповідності цих кабінетів даному Положенню. Забезпечує організацію проведення оглядів-конкурсів навчальних кабінетів в початковій школі.
- Формує власну систему і стиль організації керівництва методичною роботою вчителів початкової школи, вихователів ГПД.
- Виконує разові доручення начальника відділу, завідуючої методичним кабінетом.
- Звітує перед завідуючою методичним кабінетом щодо виконання плану роботи на тиждень, місяць, рік.
Бовкунова Лідія Петрівна
Методист МК
- Вивчення рівня знань, умінь і навичок учнів у загальноосвітніх закладах відповідно до державних стандартів.
- Вивчення стану викладання історії, правознавства, етики.
- Організація діяльності наукових товариств учнів; підготовка та проведення олімпіад з базових дисциплін, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт, турнірів.
- Проведення системи заходів, спрямованих на розвиток педагогічної майстерності та творчого потенціалу педагогів і керівників закладів освіти.
- Організовує колективні та індивідуальні форми методичної роботи з учителями історії, правознавства, етики.
- Вивчає та аналізує стан методичної роботи. Бере участь у роботі педагогічних рад, нарад, методичних об’єднань.
- Надає методичну допомогу вчителям, керівникам шкіл, керівникам міських, шкільних методичних об’єднань в проведенні методичної роботи, в удосконаленні навчально-виховного процесу, розвитку творчої особистості учнів.
- Організовує вивчення і всебічний аналіз стану викладання історії, правознавства, етики; якості знань, практичних умінь і навичок учнів з цих предметів, виявлення труднощів у засвоєнні ними програмного матеріалу і підготовку рекомендацій щодо дальшого поліпшення навчально-виховного процесу.
- Організовує вивчення, узагальнення і впровадження сучасних досягнень педагогічної науки і ППД через семінарські заняття, педагогічні читання і конференції, виставки, пресу, радіо. Здійснює допомогу вчителям в узагальненні досвіду навчально-виховної роботи.
- Організовує роботу по впровадженню міських, обласних та державних програм в галузі освіти.
Томах Юлія Сергіївна
Методист МК
- Організовує роботу міської соціально-психологічної служби, здійснює загальне керівництво діяльністю практичних психологів та соціальних педагогів, надає допомогу практичним психологам та соціальним педагогам, несе персональну відповідальність за результати роботи служби.
- Розробляє разом з працівниками відділу освіти науково-обґрунтовану систему контролю за станом психологічного аспекту навчально-виховного процесу.
- Сприяє вибору та впровадженню в практику діяльності навчально-виховних закладів інноваційних ідей з проблем психології навчання та управління школою, соціальної педагогіки.
- Розробляє разом із завідуючою методичним кабінетом зміст, форми та методи підвищення кваліфікації практичних психологів, соціальних педагогів.
- Розробляє, експериментує та апробує методику вивчення ефективності діяльності практичних психологів, соціальних педагогів.
- Забезпечує якісний зміст роботи методичних об'єднань практичних психологів, соціальних педагогів.
- Організовує роботу щодо створення кабінетів практичних психологів відповідно до Положення про навчальні кабінети ЗНЗ та надає пропозиції щодо відповідності визначених кабінетів даному Положенню.
- Проводить групові та індивідуальні консультації з практичними психологами, соціальними педагогами, вчителями та керівниками освітніх установ з питань психології навчання, виховання та розвитку вихованців, управління закладом.
- Надає допомогу методистам методичного кабінету у розробці методик вивчення стану викладання навчальних предметів та зрізу знань учнів (психологічний аспект).
- Визначає проблеми психологічного та соціально-педагогічного характеру, які необхідно досліджувати в школах та дошкільних закладах міста, методику експерименту та шляхи апробації його результату.
- Координує роботу освітніх установ з сім'єю та громадськістю, пов'язану з вихованням та розвитком дітей, організацією їх дозвілля.
- Бере участь у підготовці та проведенні науково-теоретичних, практичних, тематичних конференцій, семінарів, „круглих столів” для вчителів та керівників шкіл з психологічних та соціально-педагогічних проблем.
- Організовує та координує проведення просвітницьких заходів щодо здорового способу життя учнівської молоді.
- Виступає з лекціями, доповідями, науково-методичною інформацією з проблем соціальної педагогіки, психології навчання та управління освітніми закладами.
- Створює банк даних з проблем соціальної педагогіки, психології навчання, виховання та управління.
- Виконує разові доручення начальника відділу освіти, завідуючої методичним кабінетом.
- Звітує перед завідуючою методичним кабінетом щодо виконання плану роботи на тиждень, місяць, рік.
Наберушкіна Людмила Макарівна
Методист МК
- Вивчення рівня знань, умінь і навичок учнів у загальноосвітніх закладах відповідно до державних стандартів.
- Вивчення стану викладання російської мови, світової літератури, музичного мистецтва.
- Організація діяльності наукових товариств учнів; підготовка та проведення олімпіад з базових дисциплін, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт, турнірів.
- Проведення системи заходів, спрямованих на розвиток педагогічної майстерності та творчого потенціалу педагогів і керівників закладів освіти.
- Організовує колективні та індивідуальні форми методичної роботи з учителями російської мови, світової літератури, музичного мистецтва.
- Вивчає та аналізує стан методичної роботи. Бере участь у роботі педагогічних рад, нарад, методичних об’єднань.
- Надає методичну допомогу вчителям, керівникам шкіл, керівникам міських, шкільних методичних об’єднань в проведенні методичної роботи, в удосконаленні навчально-виховного процесу, розвитку творчої особистості учнів.
- Організовує вивчення і всебічний аналіз стану викладання російської мови, світової літератури, музичного мистецтва; якості знань, практичних умінь і навичок учнів з цих предметів, виявлення труднощів у засвоєнні ними програмного матеріалу і підготовку рекомендацій щодо дальшого поліпшення навчально-виховного процесу.
- Організовує вивчення, узагальнення і впровадження сучасних досягнень педагогічної науки і ППД через семінарські заняття, педагогічні читання і конференції, виставки, пресу, радіо.
- Здійснює допомогу вчителям в узагальненні досвіду навчально-виховної роботи.
- Організовує роботу по впровадженню міських, обласних та державних програм в галузі освіти.
Рацун Світлана Михайлівна
Методист МК
- Вивчення рівня знань, умінь і навичок учнів у загальноосвітніх закладах відповідно до державних стандартів.
- Вивчення стану викладання біології, основ здоров’я, образотворчого мистецтва, художньої культури; роботи шкільних бібліотек.
- Організація діяльності наукових товариств учнів; підготовка та проведення олімпіад з базових дисциплін, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт, турнірів.
- Проведення системи заходів, спрямованих на розвиток педагогічної майстерності та творчого потенціалу педагогів і керівників закладів освіти.
- Організовує колективні та індивідуальні форми методичної роботи з учителями біології, основ здоров’я, образотворчого мистецтва, художньої культури, шкільними бібліотекарями.
- Вивчає та аналізує стан методичної роботи. Бере участь у роботі педагогічних рад, нарад, методичних об’єднань.
- Надає методичну допомогу вчителям, керівникам шкіл, керівникам міських, шкільних методичних об’єднань в проведенні методичної роботи, в удосконаленні навчально-виховного процесу, розвитку творчої особистості учнів.
- Організовує вивчення і всебічний аналіз стану викладання біології, основ здоров’я, образотворчого мистецтва, художньої культури; якості знань, практичних умінь і навичок учнів з цих предметів, виявлення труднощів у засвоєнні ними програмного матеріалу і підготовку рекомендацій щодо дальшого поліпшення навчально-виховного процесу.
- Організовує вивчення, узагальнення і впровадження сучасних досягнень педагогічної науки і ППД через семінарські заняття, педагогічні читання і конференції, виставки, пресу, радіо. Здійснює допомогу вчителям в узагальненні досвіду навчально-виховної роботи.
- Організовує роботу по впровадженню міських, обласних та державних програм в галузі освіти.
Рудик Сергій Васильович
Методист МК
- Вивчення рівня знань, умінь і навичок учнів у загальноосвітніх закладах відповідно до державних стандартів.
- Вивчення стану викладання інформатики, трудового навчання, фізичної культури, Захисту Вітчизни.
- Організація діяльності наукових товариств учнів; підготовка та проведення олімпіад з базових дисциплін, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт, турнірів.
- Проведення системи заходів, спрямованих на розвиток педагогічної майстерності та творчого потенціалу педагогів і керівників закладів освіти.
- Організовує колективні та індивідуальні форми методичної роботи з учителями інформатики, трудового навчання, фізичної культури, Захисту Вітчизни.
- Вивчає та аналізує стан методичної роботи. Бере участь у роботі педагогічних рад, нарад, методичних об’єднань.
- Надає методичну допомогу вчителям, керівникам шкіл, керівникам міських, шкільних методичних об’єднань в проведенні методичної роботи, в удосконаленні навчально-виховного процесу, розвитку творчої особистості учнів.
- Організовує вивчення і всебічний аналіз стану викладання інформатики, трудового навчання, фізичної культури, Захисту Вітчизни; якості знань, практичних умінь і навичок учнів з цих предметів, виявлення труднощів у засвоєнні ними програмного матеріалу і підготовку рекомендацій щодо дальшого поліпшення навчально-виховного процесу.
- Організовує вивчення, узагальнення і впровадження сучасних досягнень педагогічної науки і ППД через семінарські заняття, педагогічні читання і конференції, виставки, пресу, радіо. Здійснює допомогу вчителям в узагальненні досвіду навчально-виховної роботи.
- Організовує роботу по впровадженню міських, обласних та державних програм в галузі освіти.
Шелюк Лариса Анатоліївна
Методист МК
- Вивчення рівня знань, умінь і навичок учнів у загальноосвітніх закладах відповідно до державних стандартів.
- Вивчення стану викладання інформатики, трудового навчання, фізичної культури, Захисту Вітчизни.
- Організація діяльності наукових товариств учнів; підготовка та проведення олімпіад з базових дисциплін, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт, турнірів.
- Проведення системи заходів, спрямованих на розвиток педагогічної майстерності та творчого потенціалу педагогів і керівників закладів освіти.
- Організовує колективні та індивідуальні форми методичної роботи з учителями інформатики, трудового навчання, фізичної культури, Захисту Вітчизни.
- Вивчає та аналізує стан методичної роботи. Бере участь у роботі педагогічних рад, нарад, методичних об’єднань.
- Надає методичну допомогу вчителям, керівникам шкіл, керівникам міських, шкільних методичних об’єднань в проведенні методичної роботи, в удосконаленні навчально-виховного процесу, розвитку творчої особистості учнів.
- Організовує вивчення і всебічний аналіз стану викладання інформатики, трудового навчання, фізичної культури, Захисту Вітчизни; якості знань, практичних умінь і навичок учнів з цих предметів, виявлення труднощів у засвоєнні ними програмного матеріалу і підготовку рекомендацій щодо дальшого поліпшення навчально-виховного процесу.
- Організовує вивчення, узагальнення і впровадження сучасних досягнень педагогічної науки і ППД через семінарські заняття, педагогічні читання і конференції, виставки, пресу, радіо. Здійснює допомогу вчителям в узагальненні досвіду навчально-виховної роботи.
- Організовує роботу по впровадженню міських, обласних та державних програм в галузі освіти.
Ющенко Олена Василівна
Методист МК
- Вивчення рівня знань, умінь і навичок учнів у загальноосвітніх закладах відповідно до державних стандартів.
- Вивчення стану викладання іноземних мов.
- Організація діяльності наукових товариств учнів; підготовка та проведення олімпіад з базових дисциплін, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт, турнірів.
- Проведення системи заходів, спрямованих на розвиток педагогічної майстерності та творчого потенціалу педагогів і керівників закладів освіти.
- Організовує колективні та індивідуальні форми методичної роботи з учителями іноземних мов.
- Вивчає та аналізує стан методичної роботи. Бере участь у роботі педагогічних рад, нарад, методичних об’єднань.
- Надає методичну допомогу вчителям, керівникам шкіл, керівникам міських, шкільних методичних об’єднань в проведенні методичної роботи, в удосконаленні навчально-виховного процесу, розвитку творчої особистості учнів.
- Організовує вивчення і всебічний аналіз стану викладання, якості знань, практичних умінь і навичок учнів з навчальних предметів, виявлення труднощів у засвоєнні ними програмного матеріалу і підготовку рекомендацій щодо дальшого поліпшення навчально-виховного процесу.
- Організовує вивчення, узагальнення і впровадження сучасних досягнень педагогічної науки і ППД через семінарські заняття, педагогічні читання і конференції, виставки, пресу, радіо. Здійснює допомогу вчителям в узагальненні досвіду навчально-виховної роботи.
- Організовує роботу по впровадженню міських, обласних та державних програм в галузі освіти.
Войтків Тетяна Володимирівна
Секретар МК