Головна » 2013 » Ноябрь » 17

Методичні рекомендації до ІV етапу олімпіади з трудового навчання 2014

Переглядів: 836 | Дата: 17.11.2013

Заключний етап Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання (технологій) традиційно складатиметься з 3-х турів: комплексної роботи, захисту проекту та творчого (теоретичного) туру.

Зображення

Творчий (теоретичний) тур. Учасникам протягом 2 год. (тут і надалі береться астрономічний час) буде запропоновано дати відповіді на питання творчого характеру. Наприклад: проаналізувати запропоновані матеріали та вибрати один з них для виготовлення певного виробу; із запропонованих варіантів вирішення завдання обрати оптимальний чи запропонувати свій варіант; проаналізувати переваги і недоліки окремих пристроїв, інструментів, матеріалів тощо.

Комплексна робота. Учасникам олімпіади буде запропоновано виготовити виріб із визначеного набору матеріалів. Для дівчат це може бути: головний убір, спідниця, фартух, віночок, сумка, карнавальна маска тощо. Для хлопців – дитяча іграшка, стільчик, вішак, підставка під гарячий посуд, підставка для вудки, садово-городній інвентар тощо. При проектуванні виробу, учасникам буде надана можливість користуватися мережею Інтернет або (та) запропонованою друкованою літературою чи матеріалами в електронному вигляді.

Захист свого виробу (відповіді на запитання членів журі) учні здійснюватимуть одночасно з презентацією домашнього проекту. Це дасть змогу більш об’єктивно визначити особистий вклад учасників у роботу на кожному етапі. При цьому, журі виставлятиме окремо оцінки за комплексну та домашню роботи.

Захист проекту. 
Для учасників ІV етапу ХХХІІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання пропонуються такі теми для виконання домашніх проектів:
- хлопці 9 класу – «Іграшка-головоломка»;
- дівчата 9 класу – «Розвиваюча м’яка дитяча книжка» (на 4 листи формату не більше ніж А4);
- хлопці 11 класу – «Стілець складний (садовий, для пікніка, риболовлі тощо)»;
- дівчата 11 класу – «Карнавальна маска».
Завершальним етапом виконання творчого проекту має бути випробування виробу в реальних (наближених до реальних) умовах. Це може призвести до часткової втрати зовнішнього вигляду, що не вплине на оцінювання роботи зі сторони журі.

Більш детально 


Переглядів: 2050 | Дата: 17.11.2013

Збірники завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі. Біологія:

Відповідно до графіку проведення моніторингу якості освіти учнів 10-х класів тестування з біології відбудеться у вівторок 19 листопада 2013 року.

Більше про моніторинг якості загальної середньої освіти учнів 5-х та 10-х класів.

Варіанти тестів моніторингу з біології. 10 клас

Міністерством освіти і науки визначено 4 з 10 варіантів, що будуть запропоновані учням 10-х класів для складання тесту моніторингу якості освіти з біології.

Проведення моніторингу якості загальної середньої освіти з біології за результатами навчання учнів 10 класів в основній школі відбудеться 19 листопада 2013 року.

За результатами відбору номерів варіантів тестів, шляхом випадкових чисел, кожен десятикласник складе один з наступних номерів тестів зі збірника завдань

Відповідно до методичних рекомендацій з проведення моніторингу номери чотирьох завдань, що містяться у збірниках, між учнями має розподілити вчитель, який проводить моніторинг.