Головна » 2016 » Февраль » 18 » Візит німецького консультанта пана Йорга Акермана в навчальні заклади міста
13:16
Візит німецького консультанта пана Йорга Акермана в навчальні заклади міста

5 лютого 2016 року в місті Коростень відбулась чергова зустріч з консультантами проекту українсько-німецького міжнародного співробітництва GIZ «Енергоефективність у громадах». Серед гостей, які завітали до міста, були:

   Йорг Акерман – консультант з впровадження освітніх проектів з питань енергозбереження в Німеччині,

   Світлана Чеботарьова – координатор освітніх проектів з питань енергозбереження та енергоефективності в Україні,

   Дмитро Марусич – консультант проекту «Енергоефективність у громадах» з питань енергетичного менеджменту.

   В рамках зустрічі Аллою Володимирівною Краснокутською були презентовані напрацювання освітян в сфері енергозбереження. Продемонстрована досягнута економія є результатом реалізації енергозберігаючих заходів в будівлях навчальних закладів та плідної праці з учнями. Адже як відомо: саме зі зміни поведінки кінцевого споживача на побутовому рівні і починається економія.

   Так, в рамках масштабної та систематичної роботи зі школярами з метою формування ощадної поведінки та раціонального використання енергетичних ресурсів в загальноосвітніх навчальних закладах міста створені енергетичні групи, до складу яких входять ініціативні учні та вчителі, інформаційні куточки та соціальні відеоролики, проведені тематичні конкурси та відкриті уроки.

   Пан Йорг Акерман в свою чергу продемонстрував практики впровадження освітніх проектів з енергозбереження в Німеччині та користуючись досвідом запропонував шляхи їх успішної реалізації в Україні.

   Згідно програми заходу спільно з експертами проекту GIZ «Енергоефективність у громадах» були відвідані Загальноосвітня школа № 5 та Коростенський міський колегіум, де учасники та представники енергетичних груп на чолі з керівниками продемонстрували свою роботу в сфері енергозбереження та отримали практичні навички.

   Найяскравішим моментом стало використання дим-машини для демонстрації технології правильного провітрювання приміщення. Особливістю та вимогою даної технології є те, що лише при так званому «шоковому» провітрюванні (коли одночасно повністю відкриті і двері і вікна приміщення) ми досягаємо повного оновлення повітря при мінімальній втраті тепла. Для даної процедури необхідно лише 5 хвилин часу перерви.

   Крім того, Дмитром Марусичем була продемонстрована робота з тепловізером, який використовують для проведення енергоаудиту будівель, та якість отриманих знімків в залежності від погодних умов та налаштувань самого приладу.

   З метою підвищення зацікавленості учнів до подальшої роботи та стимулювання у створені і реалізації нових ідей на практичних заняттях експертами проекту було подаровано декілька комплектів приладів, до складу яких входять люксометр для вимірювання рівня освітлення в приміщенні, прилад для вимірювання потужності електроприладів та термометр, за допомогою якого можна виміряти температуру поверхонь. Крім того, всім закладам були презентовані термометри для вимірювання внутрішньої температури повітря в приміщеннях.

   Результатом зустрічі стало окреслення наступних кроків роботи в 2016 році в рамках співпраці та за підтримки проекту GIZ «Енергоефективність у громадах» у впровадженні освітнього проекту в місті Коростень.

 

Ми щиро дякуємо за отриманий досвід від наших іноземних колег, який обов’язково буде використаний в рамках подальшої роботи в даному напрямку!

 

Нагадуємо:

Свій старт освітній проект з питань енергозбереження розпочав у грудні місяці минулого 2015 року.

Впровадження даного проекту планується за наступними напрямками:

-         впровадження в навчальний процес питань пов’язаних з енергозбереженням та енергоефективністю;

-         проведення навчань для завідуючих господарством навчальних закладів з питань енергетичного менеджменту, моніторингу та фасіліті менеджменту;

-         порівняння показників споживання енергетичних ресурсів навчальними закладами міст Житомирського консорціуму із застосуванням системи бенчмаркінгу для визначення найбільш енергоефективних закладів;

 

  Вас може зацікавити...  
Категорія: Методичний кабінет | Переглядів: 433 | Додав: Admin | Рейтинг: 3.0/1