16:51 Семінар-практикум вчителів курсу "Основи здоров'я" | |
Одне з найважливіших завдань сучасної школи – навчити дітей берегти і зміцнювати своє здоров’я, виховувати у них навички безпечної поведінки. Це завдання, в основному, реалізується шляхом вивчення окремого предмета „Основи здоров’я”, який поєднує елементи знань щодо збереження і захисту життя та зміцнення здоров’я. 22 березня 2017 року на базі загальноосвітньої школи №9 відбувся семінар-практикум для вчителів основ здоров’я на тему «Формування здров`язбережувальної компетентності школярів через впровадження діяльнісного підходу, освітніх технологій на уроках основ здоров`я» . Перед початком роботи семінару до педагогів з вітальним словом звернулась методист міського методичного кабінету, яка ознайомила з темою та метою запланованого заходу та наголосила на важливості діяльнісного підходу навчання та виховання учнів в сучасних умовах. Далі до присутніх звернувся директор школи Бондарчук М.С., який презентував діяльність педагогічного колективу, його творчі доробки, досягнення учнів та вчителів. Учасники семінару підготували виступи, демонстрували інноваційні форми, методи, технології, які використовують під час проведення власних уроків основ здоров`я. Основна частина семінару розпочалася відкритим уроком у 5 класі на тему «Умови і причини виникнення пожеж. Принципи запобігання виникненню та гасіння пожеж», який провела Антонюк Н.С. Запропонований урок з елементами тренінгу, на якому вчителька використала активні форми і методи роботи ( роботу в групах, виконання ситуативних завдань, ігри, ілюстративні матеріали, відеоролики, презентації), продемонстрував, що нестандартна форма його проведення сприяє реалізації цілей уроку, кращому засвоєнню знань, формуванню навичок самоконтролю учнів, вмінню висловлювати особисту думку і враховувати думки інших, вихованню почуття обов’язку і відповідальності за результати навчання. Далі на практичної частини семінару виступила С.М.Рацун, методист ММК. Вона провела з учителями основ здоров’я інтерактивне заняття «Впровадження здоров’язберігаючих технологій при викладанні курсу основ здоров’я». В ході групового заняття учасники обговорили такі проблемні питання: - перелік вимог до здоров’язберігаючого уроку; - чи є в шкільного традиційного уроку потенційні можливості до збереження здоров’я учнів? Практичний психолог навчального закладу Шинкар Н.І. провела з учасниками семінару тренінг «Розвиток творчих здібностей педагогів». Особливістю було те, що педагоги школи, гості спільно працювали у творчих динамічних групах, допомагали один одному, навчалися та діяли разом в атмосфері колективного взаємонавчання. Аналізуючи та підводячи підсумки семінару-практикуму, його учасники відзначили важливість таких заходів для збагачення професійного досвіду кожного вчителя та набуття теоретичних і практичних знань, які можна потім використати.
| |
|