Головна » 2015 Октябрь 25 » Семінар-практикум «Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільників»
20:34 Семінар-практикум «Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільників» | |
23 жовтня 2015 року на базі Центру розвитку дитини №4 відбувся семінар-практикум для резерву на керівні посади в дошкільні навчальні заклади з проблеми «Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільника».
Питання «Розвиток мовленнєвої компетенції дитини дошкільного віку відповідно до Базового компонента дошкільної освіти висвітлила в своєму виступі методист міського методичного кабінету Зарицька А.Й. Головний спеціаліст відділу освіти Зубрицька О.О. проінформувала про вимоги до здійснення управлінської діяльності щодо забезпечення виконання завдань з комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей в дошкільних закладах. Досвідом роботи по застосуванню інноваційних технологій для забезпечення ефективності мовленнєвих занять поділилась вихователь-методист ДНЗ №11 Вигівська О.В, яка запропонувала орієнтовний розподіл занять з мовленнєвого розвитку на місяць та на квартал, провела тренінгові вправи «Мистецтво комунікації як чинник успішного педагога». З увагою учасники заходу сприйняли презентацію досвіду вихователя-методиста ЦРД №4 Вакульчук Т.П з використання методів інтерактивного навчання дошкільників. Тетяна Петрівна детально розкрила інтерактивні методи роботи з дітьми, які сприяють формуванню мовленнєвої компетенції. В рамках семінару пройшов показ заняття з мовленнєвого розвитку через театральну діяльність «Кошенятко заблудилось». Вчитель-логопед ЦРД №4 Бреус Е.В. провела майстер-клас по розвитку дрібної моторики як засобу формування мовленнєвої компетенції дітей з порушенням мови. В обговоренні даної проблеми активну участь взяли педагоги Миронова А.П., ЦРД №18, Налапко М.В., ДНЗ №1, Козяр Г.І., ДНЗ №3, Григоренко В.О. ДНЗ №6 і ін. З метою визначення рівня поінформованості учасників з проблеми мовленнєвої компетенції дошкільника учасникам семінару було запропоновано виконати вправу «Мовленнєвий кросворд». В підсумку було відзначено, що мовленнєвий розвиток дошкільника має особливе значення у формуванні особистості, адже мовлення дитини визначає великою мірою її інтелектуальний та загальнокультурний рівень. Всім учасникам були надані пам’ятки: «Розвиток зв’язного мовлення з використанням дидактичних вправ та прийомів» та рекомендації щодо забезпечення ефективності мовленнєвих занять. | |
|