20:37 Cемінар учителів початкових класів | |
28 листопада у Коростенській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №9 згідно з річним планом відділу освіти, міського методичного кабінету відбувся семінар учителів початкових класів, на якому було поглиблено методико-теоретичну підготовку педагогів школи І ступеня для проведення компетентнісно орієнтованого уроку. Свою педагогічну майстерню «Перспективні освітні технології як невід’ємна складова компетентнісної освіти молодших школярів» презентували заступник директора з НВР Шубіна Т.І. та творча група вчителів у складі Беляк Т.П., Боженко Л.В., Романенко М.М.,Сергієнко Н.М., Шинкар Н.І. Педагоги школи ознайомили учасників семінару із основними принципами інноваційних технологій і методикою їх упровадження в освітній процес початкової школи та обґрунтували доцільність упровадження інновацій в практику роботи з метою розвитку життєвих компетентностей молодших школярів. Члени творчої групи ознайомили з досвідом своєї роботи щодо впровадження таких технологій, як ТРВЗ (теорія рішення винахідницьких задач), емограма на уроках літературного читання й методика її побудови, «Ромашка Блума» та система художньої діяльності “SOS”. Новітні способи організації навчальної діяльності з першокласниками в умовах реалізації НУШ ґрунтовно представила на занятті з навчання грамоти у 1-А класі учитель Тарасенко Ю.Л. Цікаво для учнів було розкрито тему «Як тварини готуються до зими» на інтегрованому уроці у 2-Б класі учителем Самборською Н.А. Панорама відкритих уроків, проведених учителями школи, засвідчили високий науково-методичний рівень підготовки, здатність працювати творчо, вміло та стабільно. На тренінгу,,Професійна компетентність педагога” разом із практичним психологом Шинкар Н.І. учасники семінару створювали модель учителя відповідно до Професійного стандарту «Вчитель початкової школи». Також педагоги ознайомилися з виставкою творчих робіт учнів ,,Мозаїка дитячої творчості”. Завершився семінар святом «На шляху до успіху: компетентність очима дітей». Підсумком роботи семінару-практикуму стало вироблення рекомендацій щодо питань реалізації компетентнісного підходу в практиці роботи початкової школи. | |
|