Головна » 2016 » Ноябрь » 2 » Семінар-практикум учителів початкових класів
15:59
Семінар-практикум учителів початкових класів

«Гадаємо, - писав В.Сухомлинський, - що школа майбутнього повинна найповніше використовувати для гармонійного розвитку людини все, що дає природа і що може зробити людина для того, щоб природа служила їй. Уже через це ми повинні берегти і поповнювати природні багатства, які маємо». Для досягнення цієї мети потрібно, щоб кожна людина була мала екологічну свідомість. Саме тому актуальною проблемою є екологічне виховання учнівської молоді, ціль якого - розвинуте правильне відношення учнів до природи.

1 листопада у Коростенському міському колегіумі відбувся семінар-практикум учителів початкових класів на тему:  «Практичний підхід у вихованні екологічної культури школярів засобами різних предметів». Мета семінару: висвітити досвід роботи педагогів КМК щодо формування екологічної культури поведінки молодших школярів, збагатити та поглибити зміст роботи з екологічного виховання засобами різних предметів, ознайомити з практичними методами екологічного виховання молодших школярів засобами різних предметів, підвищити рівень професійної компетентності педагогів у галузі екології, сприяти впровадженню передових інноваційних освітньо-виховних технологій в сучасну систему екологічного виховання молодших школярів.

Відкрив семінар директор колегіуму Демчук Л.С., який познайомив присутніх з навчальним закладом, із його здобутками та досягненнями. Далі з планом роботи та очікуваними результатами семінару-практикуму присутніх познайомила методист ММК Поліщук О.В. Учитель 1-Б класу Нагорна Ю.В. відкрила перший блок теоретичної частини, поділившись досвідом з питання: «Екологічне виховання. Мета, форми роботи».

У практичній частині гості семінару переглянули калейдоскоп фрагментів уроків:

  • урок позакласного читання у 2 класі: «Буду я природі другом». Інсценізація оповідання В. Сухомлинського «Соромно перед соловейком» (учитель 2-В класу Загоровська Т. М.);
  • урок математики у 4 класі: «Сюжетні задачі» (учитель 4-В класу Романенко Н.П.);
  • урок української мови у 4 класі: «Розвиток зв’язного мовлення. Детальний переказ тексту «Як краса врятувала берізки» (Інтерактивна вправа «6 капелюшків») (учитель 4-А класу Пилипчук Н.М.).

Романенко Н.П., учитель 4-В класу, провела оригінальний майстер-клас по виготовленню цукерниці з вторинного матеріалу.

Цікаво презентувала роботу пришкільної практично-навчальної екологічної  стежки Кучер О.М., класовод 2-Б класу. Вона познайомила з  даною формою екологічного виховання,  а також присутні мали змогу переглянути відеозвіт «Екоквест». В результаті воркшопу «Зупинка «Пташина їдальня» учасники семінару отримали практичні уміння з організації  роботи з пришкільною екологічною стежкою.

Екологічну просвіту потрібно проводити не лише серед учнівської молоді, а і серед батьківської громадськості. Фрагмент батьківських зборів на тему «Виховання екологічної культури молодших школярів» провела Герасимчук І.В., класовод 3-Б класу. Практичну частину завершила голова методоб’єднання класоводів Деменєва О.Б., провівши інтерактивну вправу «Обери позицію» на тему «Заводи Коростенщини».

Наприкінці семінару в результаті обговорення було вироблено рекомендації щодо реалізації практичного підходу у вихованні екологічної культури молодших школярів засобами різних предметів.

Свідоме й бережливе ставлення до природи повинно закладатися з дитинства за умови активного формування екологічної культури та накопичення систематичних знань у цій галузі. Саме загальноосвітня школа покликана виховувати у школярів любов до рідного краю, навчати основ збереження навколишнього середовища, науково обґрунтованого використання природних багатств.

  Вас може зацікавити...  
Категорія: ЗЗСО | Переглядів: 307 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0