09:48 Семінар – практикум "Сучасні підходи до організації навчально-розвивальної роботи в групах раннього віку". | |
26 березня 2015 року на базі дошкільного навчального закладу №1 пройшов семінар-практикум для вихователів груп раннього віку "Сучасні підходи до організації навчально-розвивальної роботи в групах раннього віку". З питанням «Особливості організації навчально-розвивальної роботи в групах раннього віку» виступила завідуюча ДНЗ №1 Вигівська С.М. Світлана Миколаївна зупинилася на структурних компонентах фізичного розвитку малюків, розвитку пізнавальної сфери дитини, мовленнєвому розвитку тощо. Особливої уваги з боку педагогічних працівників потребує питання забезпечення успішної адаптації дітей раннього віку до нових умов життя в дошкільному закладі. Успішність розвитку і виховання малюків залежить від правильної організації режиму дня, створення відповідного предметно-розвиваючого середовища, педагогічної майстерності вихователів та їхньої любові до кожного малюка. Основні вимоги до календарного планування навчально-розвивальної діяльності в групах раннього віку озвучила вихователь-методист ЦРД №4 Вакульчук Т.П. Вихователь-методист ДНЗ №1 Налапко М.В. розповіла про впровадження інноваційних технологій на заняттях з дітьми раннього віку, використовуючи принцип партнерства вихователя з дитиною, особистісно орієнтований підхід до виховання дітей. У ході практичної частини семінару присутнім презентували організацію розвивального предметного середовища в групі раннього віку; функціональну можливість ігрового матеріалу; динамічність і мобільність предметно-ігрового середовища; розкрили основні вимоги до іграшок для дітей раннього віку. Учасники заходу переглянули практичні заняття з дітьми раннього віку: інтегроване заняття з сенсорики та фізичного розвитку з використанням елементів методики М. Монтессорі «Подорож до країни Сенсорика» (вихователь Зосіна О.О.) та інтегроване заняття з пріоритетом природничого змісту «Сорока-Білобока» (вихователь Киселевич Л.С.). Підсумовуючи роботу семінару-практикуму, присутні відмітили, що період раннього дитинства є визначальним у становленні фізично та психічно здорової особистості. Здобуття якісної освіти залежить від фундаменту, який закладається у перші роки життя людини. | |
|