10:55 Круглий стіл «Організація методичного супроводу освітньої діяльності дошкільного закладу та початкової школи для реалізації наступності» | |
30 січня 2018 року в центрі розвитку дитини №4 відбувся круглий стіл для вихователів-методистів, вихователів старших груп і 1 класів дошкільних навчальних закладів на тему «Організація методичного супроводу освітньої діяльності дошкільного закладу та початкової школи для реалізації наступності». Досвідом роботи з даної проблеми поділилися педагоги ЦРД №4 та вчителі початкових класів міського ліцею. Завідуюча ЦРД №4 Михайленко Н.В. розкрила актуальність обраної теми, наголосила, що проблема наступності між дошкільною та початковою освітою займає важливе місце в процесі реформування системи освіти. Досвід роботи по організації сучасного методичного супроводу освітньої діяльності ЦРД №4 і міського ліцею для забезпечення наступності презентувала вихователь-методист Давидюк О.В. Вчителі міського ліцею представили відеопрезентацію пілотного проекту «Нової української школи» (вчитель 1 класу Мотиль Л.В.), відеозвернення «Поради вчителів початкових класів» (Осецька Н.В., Білошицька В.І., Стець І.А.). Практичний психолог ЦРД №4 Мороз О.Д. розкрила значення родини, дошкільного закладу в підготовці дітей до навчання в школі, поетапне становлення дитячої особистості, її фізичний, пізнавальний, соціальний розвиток, набуття нею певного практичного досвіду, необхідного для використання у майбутньому житті. Учасники круглого столу переглянули відеоматеріали гурткової роботи в ЦРД №4 та продовження естетичного розвитку дітей у міському ліцеї, що забезпечує наступність між двома ланками освіти. Як відбувається соціалізація старшого дошкільника через колективні творчі ігри, поділилася вихователь ЦРД №4 Лебедь Н.В. Чи хочуть діти йти до школи, чи важко їм буде вчитися і якою повинна бути вчителька, присутні дізналися з відеоінтерв’ю з майбутніми школярами. Підводячи підсумки заходу, головний спеціаліст відділу освіти Зубрицька О.О. відмітила, що забезпечення наступності у навчанні дошкільників та молодших школярів – це процес, в якому задіяні і дошкільний заклад, і школа. В дошкільному закладі педагоги прагнуть зберегти самоцінність дошкільного дитинства і сформувати особистісні якості дітей, їх життєві компетенції, які є основою успішного навчання. Школа ж, як наступник дошкільної освіти, починає не з «нуля», а продовжує розвивати потенціал дітей, розкритий ще в дошкільному віці. Такий підхід дає змогу визначити освіту як єдину систему на всіх етапах навчання, покликану на виконання основного завдання – сформувати всебічно розвинену, конкурентоспроможну особистість. | |
|