Головна » 2018 » Январь » 31 » Круглий стіл «Організація методичного супроводу освітньої діяльності дошкільного закладу та початкової школи для реалізації наступності»
10:55
Круглий стіл «Організація методичного супроводу освітньої діяльності дошкільного закладу та початкової школи для реалізації наступності»

30 січня 2018 року в центрі розвитку дитини №4 відбувся круглий стіл для вихователів-методистів, вихователів старших груп і 1 класів дошкільних навчальних закладів на тему «Організація методичного супроводу освітньої діяльності дошкільного закладу та початкової школи для реалізації наступності». Досвідом роботи з даної проблеми поділилися педагоги ЦРД №4 та вчителі початкових класів міського ліцею.

Завідуюча ЦРД №4 Михайленко Н.В. розкрила актуальність обраної теми, наголосила, що проблема наступності між дошкільною та початковою освітою займає важливе місце в процесі реформування системи освіти.

Досвід роботи по організації сучасного методичного супроводу освітньої діяльності ЦРД №4 і міського ліцею для забезпечення наступності презентувала вихователь-методист Давидюк О.В.

Вчителі міського ліцею представили відеопрезентацію пілотного проекту «Нової української школи» (вчитель 1 класу Мотиль Л.В.), відеозвернення «Поради вчителів початкових класів» (Осецька Н.В., Білошицька В.І., Стець І.А.).

Практичний психолог ЦРД №4 Мороз О.Д. розкрила значення родини, дошкільного закладу в підготовці дітей до навчання в школі, поетапне становлення дитячої особистості, її фізичний, пізнавальний, соціальний розвиток, набуття нею певного практичного досвіду, необхідного для використання у майбутньому житті.

Учасники круглого столу переглянули відеоматеріали гурткової роботи в ЦРД №4 та продовження естетичного розвитку дітей у міському ліцеї, що забезпечує наступність між двома ланками освіти.

Як відбувається соціалізація старшого дошкільника через колективні творчі ігри, поділилася вихователь ЦРД №4 Лебедь Н.В.

 Чи хочуть діти йти до школи, чи важко їм буде вчитися і якою повинна бути вчителька, присутні дізналися з відеоінтерв’ю з майбутніми школярами.

Підводячи підсумки заходу, головний спеціаліст відділу освіти Зубрицька О.О. відмітила, що забезпечення наступності у навчанні дошкільників та молодших школярів – це процес, в якому задіяні і дошкільний заклад, і школа. В дошкільному закладі педагоги прагнуть зберегти самоцінність дошкільного дитинства і сформувати особистісні якості дітей, їх життєві компетенції, які є основою успішного навчання. Школа ж, як наступник дошкільної освіти, починає не з «нуля», а продовжує розвивати потенціал дітей, розкритий ще в дошкільному віці. Такий підхід дає змогу визначити освіту як єдину систему на всіх етапах навчання, покликану на виконання основного завдання – сформувати всебічно розвинену, конкурентоспроможну особистість.

  Вас може зацікавити...  
Категорія: ДНЗ | Переглядів: 169 | Додав: Admin | Рейтинг: 4.5/2