14:15 Проведення тренінгу «Ми різні – ми рівні», в рамках обласного проекту «Психічне здоров’я дітей: від знань до дій» | |
Впровадження інклюзивної освіти у навчальні заклади зіштовхується із низкою труднощів. До таких труднощів відносяться не лише проблеми адаптації дітей з особливими потребами, але й прийняття соціального оточення. Важливою проблемою сучасності є те, що за інклюзивного навчання до простих шкіл, дошкільних навчальних закладів потрапляє дедалі більше дітей із порушеннями інтелектуального та фізичного розвитку, і, як засвідчує практика, саме такі діти є об’єктом соціального неприйняття соціуму. Стигматизація українського суспільства викликає низку упереджень відносно дітей з особливими освітніми потребами. Наше сьогодення – це зміна ціннісних орієнтирів у світі, визнання особливості кожної дитини, зумовлене зміною освітньої парадигми на гуманістичну «освіта для всіх, школа для всіх». Саме розуміння, повага, толерантне ставлення, визнання рівності є важливим для дітей з особливими освітніми потребами та їх родин. Саме на цю проблематику орієнтовано проект «Психічне здоров’я дітей: від знань до дій». 30 жовтня громадською організацією «Центр Практичної Психології «ФО Лайф» в рамках даного проекту в місті Коростені проведено одноденний тренінг для учнів, що навчаються в інклюзивних класах, «Ми різні – ми рівні». Тренінг відбувся за сприяння та організаційної підтримки відділу освіти Коростенського міськвиконкому, МПМПК та ГО «Інститут Місто». Даний захід спрямовано на психологічну частину проблеми адаптації школярів, які навчаються в інклюзивних класах з дітьми з особливими потребами. Мета проекту - неупереджене та толерантне ставлення до дітей із вадами психічного розвитку та психічними розладами як повноцінних членів учнівських колективів. | |
|